Monday 27 June 2016

NAIL ART: WATERFALL TECHNIQUE, OMBRE TECHNIQUE & GALAXY NAILS

Vandaag had ik een vrije dag en daarom leek het me leuk om nog een keertje aan de slag te gaan met verschillende kleurtjes nagellak om wat nieuwe dingen uit te proberen en bepaalde technieken in te oefenen. Ik besloot om me nog eens bezig te houden met het verbeteren van mijn ombre techniek en probeerde voor het eerst de watervaltechniek uit. Voor degenen die de watervaltechniek niet kennen: dit is een techniek waarbij je met een breed borsteltje over de nagel wrijft met verschillende kleurtjes die bij elkaar passen. Zo ontstaat er een streperig effect dat mooi in elkaar overloopt. Ten slotte creƫerde ik ook een nagel in galaxy thema die behoorlijk goed gelukt is, al zeg ik het zelf. Hieronder zien jullie het resultaat. Tips zijn gerust welkom, ik ben nog altijd aan het oefenen! :)


No comments:

Post a Comment

Let me know what you think :-)